Funkce systému

Objevte vlastnosti a funkce, které systém nabízí

Systém nabízí nástroje pro efektivní přípravu materiálů, organizaci jednání, hlasování i generování výstupů. Každá funkce je navržena tak, aby zjednodušila každodenní agendu a zlepšila spolupráci uvnitř samosprávy.

Snadná příprava materiálů

Podklady připravují referenti či zastupitelé s možností přizvat kolegy ke spolupráci a k doplnění stanoviska.

Šablony návrhů usnesení

Předpřipravené šablony umožní rychle sestavit návrh usnesení bez zdlouhavého psaní od začátku.

Automatická formulace návrhů usnesení

U vybraných typů návrhů usnesení systém podle zadaných kritérií automaticky naformuluje text.

Kopírování bodů

Opakované použití bodů jednání z minulých jednání včetně kontroly validity a splnění legislativy při kopírování do jiných modulů.

Prostor pro vaše dokumenty

Ke každému programu i bodu jednání lze nahrát související dokumenty a přílohy. Systém je automaticky indexuje, takže jsou vždy snadno dohledatelné.

Propojení na ARES

Automatické načítání a aktualizace údajů o firmách a organizacích z registru ARES – bez nutnosti ruční administrativy.

Schvalování materiálů

Materiály mohou být předložené odpovědným osobám ke schválení nebo vráceny k úpravě ještě před projednáním.

Podrobné nastavení uživatelských rolí a oprávnění

Možnost detailně nastavit uživatelská práva a role podle funkcí, dokumentů i organizační struktury jednotlivých odborů.

Auditní stopa

Kompletní přehled všech změn a aktivit – vždy víte, kdo a kdy provedl úpravu.

Modul Úkoly

Možnost přidávat samostatné úkoly nebo je navázat na konkrétní body jednání či usnesení. Přehledné sledování plnění.

Kalendář termínů

Přehledné plánování termínů jednání s automatickým odesláním pozvánek účastníkům do Outlooku.

Generování pozvánek

Automatické vytváření a rozesílání e-mailových pozvánek na jednání, včetně příloh.

Administrace jednání

Zapisovatel může odložit tužku a papír – v průběhu jednání pouze zahajuje projednávání bodů a podle pokynů předsedajícího spouští hlasování o návrzích usnesení.

Automatické sestavení prezenční listiny

Systém při zahájení jednání automaticky vygeneruje prezenční listinu na základě účasti přihlášených členů a zajistí tak přesný a aktuální přehled.

Moderování diskuze

Řízení průběhu debaty – přidělování slova, časové limity a udržení pořádku během jednání.

Projekce

Promítání důležitých informací během jednání – například průběhu rozpravy, návrhů usnesení nebo průběhu hlasování.

Hlasování s pomocí PC, notebooku, tabletu či mobilu

Možnost hlasovat prostřednictvím počítače, notebooku, tabletu nebo mobilního telefonu. Jednoduché a bezpečné elektronické hlasování odkudkoli v jednacím sále.

Bezdrátový hlasovací systém

Součástí řešení je vlastní bezdrátový hlasovací systém vyvinutý přímo pro potřeby samospráv. Hlasovací jednotky pořizuje více než 75 % samospráv s více jak 15 zastupiteli. Nic se nemusí instalovat do vašich stolů, jednotky jsou přenosné.

Ověření zápisů

Ověřovatelé mohou přímo v systému snadno připomínkovat a ověřovat zápisy z jednání.

Chytrá propojení

Systém automaticky propojuje související přijatá usnesení – například revokace nebo změnová usnesení – a zajišťuje tak přehledné a logické vazby mezi rozhodnutími v čase.

Distanční jednání

Vestavěné videokonferenční řešení, které plně nahrazuje externí nástroje (Meet, Teams), čímž přináší významné úspory.

Online přenosy jednání

Kompletní řešení s chytrými kamerami, které automaticky sledují řečníky a zajišťují profesionální obraz.

Poznámky

Uživatelé si mohou přidávat soukromé nebo sdílené poznámky k jednotlivým bodům či usnesením.

Indexovaný zvukový záznam

Automatický záznam jednání s možností přehrát příspěvky jednotlivých řečníků podle bodu jednání.

AI přepis zvukového záznamu

Systém využívá umělou inteligenci k automatickému přepisu příspěvků řečníků ze zvukového záznamu. Označený indexovaný příspěvek je přepsán do textové podoby a rovnou zařazen do příslušného bodu jednání i do zápisu.

Indexovaný videozáznam

Pořízený videozáznam se automaticky zindexuje podle jednotlivých bodů jednání pro snadnou orientaci.

Vyhledávání

Rychlé a přesné vyhledávání napříč celým systémem – v bodech, jednáních, usneseních, ale i v přílohách.

Automatická detekce osobních údajů

Systém automaticky identifikuje v textu osobni a důvěrná data a navrhne je k anonymizaci.

Anonymizace

Snadné nahrazení citlivých údajů černými bloky v závislosti na místě zobrazení, oprávnění uživatele či typu výstupu.

Generování zápisů a přehledu přijatých usnesení

Systém automaticky vytváří kompletní zápis z jednání i přehled všech přijatých usnesení. Dokument je generován v souladu se zákonem o obcích, takže splňuje všechny náležitosti bez potřeby doplnění.

Přenos výstupů do spisové služby

Schválená usnesení a zápisy se automaticky odešlou do vaší spisové služby.

Pohodlné tisky

Jakýkoli bod jednání nebo celý program lze jednoduše vytisknout včetně příloh.

Integrace výstupů na webové stránky

Automatické publikování vybraných výstupů – zápisů, usnesení, zvukových a videozáznamů – přímo na web města či obce.

Přizpůsobení výstupů z jednání

Možnost zvolit, jaké informace budou ve výstupech uvedeny – od jmenovitých hlasování po důvodové zprávy či dopady na rozpočet.

Přizpůsobení průběhu jednání

Nastavení parametrů jednání – např. hlášení do diskuze přes, časové limity vystoupení či jiná omezení.

Archivace (standard PDF/A)

Dlouhodobé a bezpečné uložení všech dokumentů, zápisů a záznamů s možností stažení kompletní agendy. Všechny výstupy jsou v souladu s normou PDF/A.

Odstartujte změnu!

Systém usnesení.cz vám pomůže zrychlit práci a zpřehlednit agendu.
Stačí udělat první krok a vyzkoušet, jak může digitalizace fungovat ve vaší samosprávě.